2009-03-20

Snart är det Påsk-Soon it is Easter



Jag gjorde en hel del påskägg i Angelina och fritt maskinbroderi till påsk förra året.  Några ägg ägg har jag kvar, några är sålda och lever förhoppningsvis ett lyckligt liv hos en annan ägare. Kanske skall jag göra några nya i år. I så fall lägger jag ut en beskrivning av hur jag gör dem. 
Jag gjorde också Angelinafjädrar till påskriset förra året. Beskrivning och bild på dem kommer snart.
I made quite a few Easter eggs in Angelina and free machine embroidery for Easter last year. Some eggs eggs I have left while others are sold and hopefully live a happy life at another owner. Maybe I´ll make some new ones this year. In that case I`ll write a description of how I make them and post it here on my blog. I also made some Angelinafeathers to decorate the twigs we have in a vase as a tradition here in Sweden for Easter. A photo and a description of how I make them will be published shortly. 

2 kommentarer:

PetraO sa...

Underbara ägg!

vikevire sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Sidor