2009-11-09

Ännu en marknad-Yet another craftmarket

Livet är.... Life is
Masken-The mask

Helgen som var har jag, och med mig många andra hantverkare, varit i Höganäs på Fingrar Kan. Det var första gången som jag var där och jag lär nog komma tillbaka. Det var en fin mässa med mycket vackert att titta på. Min granne Irene sålde fina mössor som gick åt som smör i solen. Själv sålde jag också ganska bra. Det är alltid roligt att komma hem med mindre än man åker dit med, även om det är lite svårt att skiljas från en del av det som man har gjort.


The past weekend I`ve been to Höganäs together with a lot of other craftspeople on a craftmarket called Fingrar Kan. It was the first time for me but I`ll probably be back. It was a nice craftmarket with lots of beautiful things to look at. My neighbour Irene sold her cute hats, they went really well. I sold quite a lot myself. It is always nice to come home with less tings than one went there with, eventhough some things are a bit hard to part with.

Som till exempel min hjärtans tavla som jag sålde och nu inte ens kan hitta en bild på. Men även bilder ovan var inte lätta att säja hej då till.
As for example my" heartpicture" that I sold at the weekend and now can`t even find a photo of. But the pictures above weren`t easy to say farwell to either.

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Hej Lena!Det var så roligt att träffa dig i Höganäs,vilka vackra saker du gör,jag är så glad för tavlan jag köpte!
Ser fram emot att gå på kurs hos dig igen.Ha det så bra till vi ses igen!Hälsningar Ingrid

ewa-christine sa...

Tack för dina mysiga kommentarer.
Kolla in http://ewa-christines-skattkammare.blogspot.com/ så får du se min andra blogg om du har lust.

Kristina sa...

Fina bilder du har gjort! Klart att du får sålt!

solange sa...

The mask is wonderful. I love it.

Sidor