2009-12-03

Nu börjar de bli färdiga-Now they start to become finished



Mina duktiga elevers vackra broderier börjar bli klara, här är två exempel. Jag lovar visa flera snart.
My clever pupils beautiful embroidered pictures are soon finished, here are two examples. I`ll promise to show you some more soon.



Ibland känner jag att jag är lite tråkig som lärare. Jag upprepar mig. Men eleverna tycker det är roligt, och de är så stolta när de får rama in sina fina bilder. Så jag fortsätter nog ett tag till ...

Sometimes I feel that I am quite boring as a teacher. I repeat myself. But my pupils enjoy working with free emboidery and are very proud when they see the finished result. So I`ll probably continue with doing this for awhile longer.....

4 kommentarer:

ewa-christine sa...

Så fina bilder, hälsa dina elever att det är roligt att se dem.

makiato sa...

Jag gillar trädet jättemycket.

Kristina sa...

Vilka fantastiska broderier du får dina elever att göra! Så klart att du är en stor inspiratör! Jag vet inte om våra studenter fixar detsamma?!

Ingrid sa...

Med så fina resultat kan dina elever ej vara uttråkade!Så fina tavlor!Ha en fortsatt trevlig kväll

Sidor