2008-12-10

En mycket stolt lärare-A very proud teacher




De senaste tiden har mina elever i åkskurs 9 arbetat som galningar för att få färdiga sina broderier. De har under hösten arbetat med fritt broderi. Bakgrunden har de målat. Jag visar några av resultaten här. Visst har de varit fanastiskt duktiga! Jag är jättestolt!
During the last few days my students in grade 9 have been working like maniacs to finish off their embroideries. They have been working with free embroidery during the autumn. They have painted the background. I am showing some of the results. They have for sure been incredibly clever! I am really proud of them.

8 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Så otroligt duktiga! vad månde de bliva av dessa förmågor?? Men så har de en bra lärare också!

Textil stil sa...

Ja verkligen duktiga.Kul att se!

makiato sa...

Imponerande!

ewa-christine sa...

Sådan elev, sådan lärare........har jag lärt mig!
Otroligt vackert!!

blomman sa...

Tack för beröm. Det är alltid roligt att få...

Anonym sa...

Oj, oj vad vackert!
Jätteroligt att se och väldigt inspirerande.
Be proud!

Kristina sa...

Hej!
Jag kommenterade detta inlägg när det var nyinlagt, men något har tydligen blivit fel, eftersom det inte finns med på listan. Fantastiska projekt!
Men nu ville jag önska God Jul!

ewa-christine sa...

Gooooooooood Juuuuuuuuuul!

Sidor