2009-01-28

Nästan klar-Soon finished


Den bild som jag påbörjade för några veckor sedan börjar bli klar. Den hänger på väggen och väntar...Skall jag sätta dit något mer eller inte. Den blev inte alls som tänkt från början. Men så är det ofta när jag skapar texila bilder att de lever sitt eget liv. Här kommer ett lite smakprov.
The picture that I started off with a couple of weeks ago is soon finished. It hangs on the wall and waits. Shall I put something more on it or not? It didn`t turn out as I planned from the beginning. But that happens quite often when I create pictures. They live their own life. Here comes a taster.

3 kommentarer:

gunnelsvensson sa...

Detta ser spännande ut, så härlig struktur det är i bottentyget !
Mina tidningar ska jag använda i projekt, men kanske med viss försiktighet, en del vill jag nog spara också!

gunnelsvensson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristina sa...

Det händer mycket hela tiden. Fina grejor!

Sidor